رئیس ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با آماده‌باش این رژیم در خصوص احتمال حمله تلافی‌جویانه حزب الله، از مرز اراضی اشغالی با نوار غزه بازدید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، همزمان با افزایش وحشت صهیونیست ها از انجام عملیات انتقام‌جویانه مقاومت و مخصوصا حزب الله لبنان، آویو کوهاوی رئیس ارتش رژیم صهیونیستی از مرز اراضی اشغالی و نواره غزه دیدار کرد.

به گفته ارتش رژیم صهیونیستی، او در یک تور عملیاتی از امتداد مرزی اراضی اشغالی و کرانه باختری بازدید کرد. طی این بازدید، کوهاوی همچنین با فرماندهان ارتش مستقر در منطقه دیدار کرده است.

«هرزی هالوی» و «الیزر تولدانو» از جمله فرماندهان ارشدی بودند که آخرین اطلاعات مربوط به منطقه را به رئیس ارتش رژیم صهیونیستی گزارش دادند.

کوهاوی همچنین مدعی استقرار سیستم دفاعی قوی در شمال نوار غزه شد و اعلام کرد که سیستم دفاعی جدید چند بعدی است و قابلیت های جدیدی در حوزه عملیاتی، فناوری و اطلاعاتی دارد. تمجید رئیس ارتش رژیم صهیونیستی از قابلیت نظامی رژیم اشغالگر قدس در حالی است که طی درگیری های متعدد با مقاومت، پوشالی بودن تجهیزات صهیونیست ها بارها ثابت شده است.

در پی تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق و به شهادت رساندن یکی از نیروهای مقاومت در سوریه، حزب الله لبنان تاکید کرده که انتقام جویی از صهیونیست ها امری قطعی است. همزمان با شهادت علی کامل محسن، وحشت و ترس اراضی اشغالی را فرا گرفته است. تا جایی که ارتش رژیم صهیونیستی دچار خوددرگیری شد و از توهم حضور حزب الله در مرزهای شمالی، درگیری بی هدفی را آغاز کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار