رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: کمیته امداد مهاباد آماده جمع آوری و توزیع نذورات خیران در عید سعید قربان است.

حسین خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آستانه عید سعید قربان آمادگی خود را برای جمع آوری و توزیع نذورات خیران شهرستان در بین نیازمندان اعلام کرد.

این مقام مسئول با اعلام اینکه امسال ۲ پایگاه برای دریافت نذورات خیران راه اندازی شده است، افزود: این نهاد در روز عید قربان و تا سه روز پس از آن در محل این اداره و در مسجد جامع مناطق شهری آماده دریافت و توزیع نذورات خیران در بین نیازمندان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد یادآور شد: سال گذشته نیز با کمک خیران این شهرستان ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری و در بین نیازمندان مناطق شهری و روستایی توزیع شد.


بیشتر بخوانید


خضری اذعان کرد: امسال به علت مقابله با شیوع بیماری کرونا ذبح دام در کشتارگاه‌ها صورت می‌گیرد و مردم باید رعایت تمامی نکات بهداشتی را حفظ کنند.

این مقام مسئول در مهاباد گفت: در روز عید قربان شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۳۷۴۹۰۰۱ بانک ملی با شناسه واریز ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ برای جمع‌آوری کمک‌های خیران در این شهرستان تعیین شده است.

خضری از شهروندان خواست گوشت‌های قربانی را به صورت بسته بندی و با رعایت اصول بهداشتی تحویل پایگاه‌های این نهاد دهند تا در اختیار مددجویان تحت پوشش قرار گیرد.

در شهرستان مهاباد ۶ هزار و ۴۰۰ خانواده و بیش از ۶۰۰ کودک یتیم و بی سرپرست تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

اداره بهزیستی مهاباد نیز برای جمع آوری و توزیع کمک‌های خیرین این شهرستان در عید سعید قربان در بین مددجویان این نهاد اعلام آمادگی کرده است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.