مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت : فعالان گردشگری و صنایع‌دستی و نیز کسب‌وکار‌های آسیب‌دیده این حوزه‌ها تا ۲۰ مردادماه فرصت دارند برای دریافت تسهیلات کرونا در سامانه مربوطه ثبت‌نام کنند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  حبیب یزدان‌پناه  مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت : با تمدید مهلت ثبت‌نام، کسب‌وکار‌های گردشگری و صنایع‌دستی آسیب‌دیده از کرونا می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا برای دریافت تسهیلات به نشانی https://kara.mcls.gov.ir اقدام کنند.

او بابیان اینکه تاکنون ۴۹ نفر از فعالان گردشگری و صنایع‌دستی استان برای دریافت این تسهیلات در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند  افزود : تسهیلات کرونا ارتباطی به سایر تسهیلات ندارد و تمام کسب‌وکار‌های آسیب‌دیده ناشی از کرونا می‌توانند متقاضی دریافت آن باشند.


بیشتر بخوانید 


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به اثر منفی ویروس کرونا بر گردشگری و صنایع‌دستی، افزود : فعالان این حوزه‌ها باوجوداینکه در آستانه نوروز تاکنون متضرر شدند، اما سلامت جامعه را در اولویت قرار داده و دستورالعمل‌های ابلاغی را رعایت می‌کنند.

یزدان‌پناه عنوان کرد : بیش از ۱۵ هزار هنرمند خراسان شمالی در ۶۱ رشته صنایع‌دستی فعالیت دارند و ۱۵۵ مرکز اقامتی و رفاهی و ۲۴ دفتر خدمات مسافرتی در استان وجود دارد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.