مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، گفت: شرق مازندران قطب توسعه صنعتی شمال کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در مراسم آغاز عملیات اجرایی بزرگترین شهرک صنعتی استان در بهشهر ،گفت: شرق مازندران قطب توسعه صنعتی شمال کشور می‌شود.

او افزود: یکی از ویژگی‌های شرکت شهرک صنعتی مازندران داشتن شهرک‌ها و نواحی با تعدد فراوان و در وسعت کم بوده که این امر، هزینه تمام شده را افزایش می‌دهد.

موسوی گفت: بهترین راه حل و استراتژی جهت توسعه شهرک‌های صنعتی مرغوب، ایجاد شهرک‌های صنعتی بزرگ است تا واحد‌های بزرگی مانند فولاد جذب شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: احداث شهرک صنعتی بهشهر از سال ۹۵ پیگیری شد و اولویت نخست شرکت شهرک‌های صنعتی بوده و در این زمینه خسارتی به منابع طبیعی، جنگل و حتی اراضی مردمی وارد نشد و هزار و ۵۰ هکتار در شرق استان شامل ۷۰۰ هکتار در بهشهر و ۳۰۰ هکتار در گلوگاه اختصاص یافت که با توجه به ایجاد منطقه آزاد در شرق استان، بتوانیم سرمایه‌گذاران بزرگ را جمع و قطب صنعتی را کامل کنیم.

موسوی گفت: در فاز نخست، ۲۰۰ هکتار آماده‌سازی و بستر برای استقرار واحد‌های تولیدی فراهم می‌شود.

او با اشاره به اینکه افزایش قیمت‌ها و تأمین اعتبارات در اجرای زیرساخت شهرک‌ها تأثیرگذار است،افزود: با تأمین اعتبارات مورد نیاز از سوی سازمان برنامه و بودجه و همچنین تأمین برخی از منابع از محل منابع داخلی، عملیات اجرایی را آغاز می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری، شرط اصلی حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط همدلی و همزبانی و انسجام درونی است که باید در این مسیر با همبستگی کامل گام برداریم.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.