موضوعات فرهنگی با فقر جدی روبه‌رو است

مدیر عامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر گفت: موضوعات فرهنگی با تمام اهتمام‌های موجود در این امر به لحاظ کمیت و کیفیت با فقر جدی روبرو است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،امین عارف نیا مدیر عامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر  افزود: بر اساس برآورد‌های انجام گرفته، سرانه فضای فرهنگی برای هر ایرانی ۲۰ سانتی متر است که متاسفانه این میزان تامین نشده است.

او گفت: تبریز به عنوان یکی از شهر‌های مهم کشور که پایگاه بسیاری از موضوعات فرهنگی است باید در این حوزه به صورت جدی ورود پیدا کند.

 مدیر عامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر با بیان این‌که در تنظیم و تدوین سند توسعه فضا‌های فرهنگی شهر تبریز شورای راهبردی بر این امر نظارت خواهند داشت، گفت: می‌توان با آمایش در محلات تبریز نیاز‌های فرهنگی این محلات رو مشخص کرد و یا با اتکا به ظرفیت‌های موجود فضا‌های فرهنگی شهر تبریز را توسعه داد و متناسب با وضعیت شهر و بافت تاریخی و نیاز‌های اقتصادی این طراحی دقیق به لحاظ‌های مفهومی و اجرایی داشته باشیم.

عارف نیا تاکید کرد: هم‌چنین می‌توانیم با مشارکت و همراهی دستگاه‌های فرهنگی توسعه متوازنی را در محلات فرهنگی به عنوان شهر نخستین‌ها داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.