متینیان گفت: آموزش و پرورش نقش مهمی در امر توسعه اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دارد.

ابراهیم متینیان نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامیدر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: آموزش و پرورش نقس مهمی در امر توسعه و پیشبرد اهداف مندرج در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی صادر شده از سوی مقام معظم رهبری دارد.

او بیان داشت: معلم و دانش‌آموز به عنوان اقشار اثرگذار می‌توانند به عنوان اصلی‌ترین معیار یا اهداف مورد نظر در این بیانیه منظور گردند؛ تأکید رهبری در این بیانیه بر حضور جوانان و نخبگان علمی و فرهنگی جامعه از جمله معلمان و دانش آموزان است.

متینیان افزود: در این زمینه نیز آموزش و پرورش پیشگام رساندن کشور به اهداف و برنامه‌های مورد نظر سند مهم و راهبردی ملی است و نقش آموزش و پرورش در گام دوم انقلاب و چرخش‌هایی که نهاد تعلیم و تربیت برای دستیابی به قله‌های دانش باید انجام دهد، یکی از موارد جدی است که نیاز به بحث و بررسی دارد.

 نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سنگ بنای فرهنگ، سیاست، اقتصاد و اجتماع در آموزش و پرورش نهاده می‌شود، بنابر این کارشناسان اداری و معلمان شاغل در مدارس در این زمینه می‌توانند نقش آفرینی ارزنده‌ای داشته باشند.

این مقام مسئول با تاکید بر لزوم توجه به مسائل و مشکلات پیش روی آموزش و پرورش رامهرمز از رایزنی با وزارت گفت: برنامه ریزی و هماهنگی خواهیم کرد تا به صورت حضوری با مسئولان وزارت دیدار و از نزدیک پیگیر حل مشکلات و نیاز‌های  شهرستان شویم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.