مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز گفت: بیش از ۲ میلیارد کیلووات ساعت برق در این نیروگاه در ۴ ماه نخست امسال تولید شد.

خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۲ میلیارد و ۷۱۹ میلیون کیلووات ساعت برق در ۴ ماه نخست امسال در این نیروگاه تولید شده است.

او افزود: تامین برق پایدار و خدمت رسانی مستمر به مردم رسالت ما است و همواره همه تلاش خود را به منظور دستیابی به اهداف و برنامه‌های تولیدی خود به کار می‌گیریم تا در این خدمت بزرگ به مردم خوزستان و کشور سربلند باشیم.

محمدی مهم‌ترین برنامه راهبردی و عملیاتی نیروگاه رامین اهواز را تولید برق در تابستان و ایام پیک مصرف برق امسال عنوان کرد و بیان داشت: تولید ۲ میلیارد و ۷۱۹ میلیون و ۶۲ هزار کیلووات ساعت برق حاصل تلاش‌های متخصصان این نیروگاه در سخت‌ترین شرایط کاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیز گرمای طاقت فرسای خوزستان است.


بیشتر بخوانید


مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز متوسط تولید لحظه‌ای این نیروگاه در ۴ ماه نخست امسال را ۲۳۰ مگاوات ساعت و ساعت کارکرد واحد‌های تولیدی آن در این مدت زمان را ۱۲ هزار و ۵۶۷ ساعت اعلام و اظهار کرد: این نیروگاه با ۶ واحد تولیدی بزرگ‌ترین نیروگاه حرارتی کشور و تأمین کننده بیش از ۴۰ درصد برق استان خوزستان است و نقش مهمی را در تقویت، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور ایفاء می‌کند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: تولید برق ، تامین برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.