معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان از راه اندازی سامانه مشاوره تلفنی"پلیس پاسخگو" در راستای خدمات مشاوره‌ای سریع و غیرحضوری به شهروندان خبر داد.

راه اندازی سامانه مشاوره‌ایبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کوروش احمدیوسفی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور فاصله گذاری اجتماعی، شهروندان می‌توانند با شماره گیری ۰۹۶۵۸۰ از خدمات روانشناسی و مشاوره‌ای معاونت اجتماعی استفاده کنند.

او افزود: هدف از راه اندازی این سامانه دسترسی آسان شهروندان به خدمات مشاوره‌ای از قبیل خانوادگی، تربیتی، ازدواج، روانی و سایر موضوعات است.

معاون اجتماعی پلیس استان اظهار داشت: مشاوره تلفنی یکی از بخش‌های مهم سامانه پلیس پاسخگو است که به تازگی بمنظور ارائه خدمات سریع به شهروندان در زمینه‌های مختلفی راه اندازی شده است.

او در پایان گفت: مرکز مشاوره آرامش با بهره گیری از روانشناسان و مشاوران توانمند، توانسته است در راستای ارائه خدمات مضاعف روانشناسی، تاثیر به سزایی در ارتقا سلامت روانی جامعه داشته باشد که این مهم با راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو گامی مهم در ارتقا خدمات رسانی به شهروندان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار