رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : تا پایان سال ۹۹ بیش از ۵۰ پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی این دانشگاه به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ وحیدرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تکمیل پروژه‌های نیمه کاره را جزء اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی دانست و گفت : پروژه‌های عمرانی بیمارستان امام رضا (ع)، ساخت بیمارستان شهرستان ثلاث باباجانی، ساخت کلینیک‌های سرپل ذهاب، سنقر و کلیایی و اسلام آبادغرب و دانشکده دندانپزشکی از مهمترین طرح‌های در حال اجرای این دانشگاه است.

او گفت : با بهره برداری از این پروژه‌ها خدمات بهداشتی و درمانی قابل توجهی به مردم ارایه خواهد شد بنابراین باید با پیگیری‌های جدی این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: احداث چندین اقامتگاه و پانسیون پزشکان، راه اندازی مراکز جامع بهداشتی - درمانی شهری و روستایی و خانه بهداشت در شهرستان‌ها، احداث ساختمان معاونت غذا و داروی دانشگاه از دیگر طرح‌هایی است که امسال در استان به بهره برداری می‌رسد.

 مرادی افزود: همچنین تعمیرات مرکز خدمات جامع سلامت شهری سینا در کرمانشاه، کلاس‌های درس دانشکده پیراپزشکی، واحد اکسیژن ساز بیمارستان شهدا سرپل ذهاب از دیگر طرح‌های در حال اجرای دانشگاه است که تا پایان سال ۹۹ به اتمام می‌رسد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.