فرماندار دشت آزادگان گفت: برای رفع مشکلات در زمینه‌های مختلف شهری در این شهرستان باید اعتبارات موردنیاز تامین شود.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه بررسی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای، متوازن و سهم نفت با حضور حاجتی رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان برگزار شد و قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه، شهرداران سوسنگرد و ابوحمیظه برگزار شد.

او به تشریح میزان اعتبارات در سال ۹۹ و مقایسه آن‌ها با سال ۹۸ اشاره کرد و بیان داشت: اعتبارات تملک دارایی‌ها و متوازن و سهم نفت در سال ۹۸ بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان بود، این در حالی است که این اعتبارات در سال ۹۹ به ۲۴ میلیارد تومان تقلیل یافته است.

سیلاوی با بیان اینکه رفع مشکلات موجود به خصوص در زمینه خدمات شهری، حمل و نقل، کشاورزی و منابع آبی و آب و فاضلاب باید اعتبارات موردنیاز از سایر منابع تامین گردد، اظهار کرد: در صورتی که اعتبارات به میزان کافی تامین شود می‌توان بخش اعظمی از مشکلات را مرتفع نمود.

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در این جلسه ضمن تاکید بر حل مشکلات اساسی موجود در شهرستان، خواستار تامین اعتبار برای تکمیل جاده کمربندی، زیرساخت‌ها و بهسازی محله‌های مالکیه، آلبوجلال در شهر سوسنگرد و همچنین بهسازی روستا‌ها و راه‌های روستایی باقیمانده از سیل و قبل از آن شد.

امید حاجتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان در این جلسه با بیان اینکه وضعیت اعتبارات موجود جوابگوی رفع مشکلات استان در فصول مختلف نیست، گفت: باید نسبت به پیگیری افزایش اعتبارات از محل‌های دیگر برای استان باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.