فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: رفع محرومیت در مناطق کم برخوردار استان خوزستان با تامین بودجه امکانپذیر است.

سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: آخرین وضعیت استان خوزستان طی برگزاری ویدئو کنفرانس با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و سردار پاک پور فرمانده کل نیروی زمینی سپاه پاسداران تشریح شد.

او افزود: در این ویدئو کنفرانس، گزارشی از عملکرد قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور در روز‌های گذشته و مقابله با ویروس کرونا ارائه شد و از ریاست مجلس شورای اسلامی برای تامین بودجه به منظور رفع محرومیت و رسیدگی به مناطق کم برخوردار و همچنین تکمیل سد بختیاری با هدف پیشگیری از سیل در استان خوزستان درخواست گردید.

سردار خادم سیدالشهدا اظهار داشت: با صدور فرمان مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا، عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر عمومی ۴ استان شامل؛ خوزستان، قم، لرستان و کهگیلویه و بویر احمد و ۴۵ شهرستان با بکارگیری گردان‌های جنگ نوین و بهداری رزمی ۸ یگان و گروه‌های بسیجی و جهادی درحال انجام است.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور  تصریح کرد: عملیات ضدعفونی و گندزدایی با استفاده از ۲۰۰ دستگاه خودرو و تجهیزات تخصصی و پشتیبانی انجام شده است و همچنان ادامه دارد.

او بیان داشت: تمامی موارد مذکور به سمع ریاست مجلس شورای اسلامی و فرمانده کل نیروی زمینی سپاه پاسداران طی ویدئو کنفرانس رسید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.