مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: اولین نمایشگاه مجازی با عنوان فرصتی برای تماشا برای نمایش آثار هنری کودکان و نوجوانان خوزستانی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به انتشار فراخوان اولین نمایشگاه مجازی آثار هنری کودکان و نوجوانان از سوی انجمن هنر‌های تجسمی کانون اشاره کرد و گفت: کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۸ سال به مشارکت در این رویداد هنری دعوت شدند.

او افزود: این نمایشگاه ویژه اعضای انجمن‌های هنری کانون خوزستان است و با هدف به تصویر کشیدن توانمندی‌های کودکان و نوجوانان در رشته‌های نقاشی، سفال، خوشنویسی و عکاسی و ایجاد روحیه شادی و امید در زمان همه‌گیری و شیوع بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به انتشار فراخوان اولین نمایشگاه مجازی آثار هنری کودکان و نوجوانان از سوی انجمن هنر‌های تجسمی کانون اشاره کرد و گفت: کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۸ سال به مشارکت در این رویداد هنری دعوت شدند.

او افزود: این نمایشگاه ویژه اعضا انجمن‌های هنری کانون خوزستان است و با هدف به تصویر کشیدن توانمندی‌های کودکان و نوجوانان در رشته‌های نقاشی، سفال، خوشنویسی و عکاسی و ایجاد روحیه شادی و امید در زمان همه‌گیری و شیوع بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

به گفته کیانی، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد هنری ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ اعلام شده و قرار است آثار هنری منتخب این نمایشگاه در سایت khz.kpf.ir به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار