پنجمين نمایشگاه خوشنویسی «چلیپا» با هدف گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی از امروز ۱۶ خردادماه در لالی گشايش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی گفت : نمایشگاه خوشنویسی «چلیپا» به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) ساعت ۱۲ امروز یكشنبه ۱۶ خردادماه در شهرستان لالی گشايش می یابد.

به گفته وی این نمایشگاه هنری در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر شده و مراسم افتتاح آن با حضور مسئولان شهرستان برگزار می شود.

سیدستار فاطمی، با بیان اینكه فراخوان پنجمین همایش خوشنویسی «چلیپا» از فروردینماه امسال و در گستره استان منتشر شد، افزود: بیش از ۶۰ اثر از سراسر استان به دبیرخانه این همایش رسیده است كه از میان آنها ۳۰ اثر در این نمایشگاه در معرض دید هنردوستان قرار می گیرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی یادآور شد: این همایش خوشنویسی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی در حوزه هنر خوشنویسی و در دو محور خط نستعلیق و شكسته برگزار شد.

وی با بیان اینكه نمایشگاه خوشنویسی «چلیپا» به مدت ۱۰ روز؛ صبح و بعدازظهر پذیرای علاقهمندان خواهد بود، اعلام كرد: مرسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان پایان خردادماه برگزار می شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار