مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت:همزمان با عید سعید قربان ۱۸۱ راس قربانی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در کشتارگاه‌های صنعتی استان ذبح وپس از بسته بندی در بین نیازمندان ومددجویان تحت حمایت توزیع شد.

ذبح  قربانی به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در ایین قربانی تعداد ۱۸۱ راس دام در عید سعید قربان گفت: این تعداد دام با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پس از ذبح و بسته بندی در بین مددجویان تحت حمایت ونیازمندان توزیع شد.

او با اشاره به برپایی ۱۳۷ پایگاه برای جمع آوری نذورات قربانی مردم نیکوکار این استان در روز عید سعید قربان تصریح کرد: این پایگاه‌های شامل دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و میادین بوده که در روز عید سعید قربان آماده دریافت نذورات مردم این استان بودند.

صفری با اشاره به اینکه سال گذشته روز عید قربان ۹ میلیارد ریال نذورات قربانی بعنوان امار اولیه در این استان جمع آوری شده بود، اظهار کرد: امسال این کمک‌ها ونذورات با ۲۷ درصد رشد نسبت به آمار‌های اولیه سال گذشته به ۱۱ میلیاردو ۶۶۳ میلیون ریال رسیده است، وپیش بینی می‌شود این کمک‌ها به ۲۶ میلیارد ریال افزایش یابد.

مدیر کل کمیته امداد استان همچنین از توزیع ۴۵۸ کیلو گوشت قرمز و ۱۴۵ کیلو گوشت سفید اهدایی خیران ونیکوکاران به خانواده‌های تحت حمایت خبر داد وافزود:برای تهیه گوشت به خانواده‌های نیازمند مبلغ ۸۹۳ میلیون ریال نیز بصورت نقدی از سوی خیران کمک شده است.

او با بیان اینکه این کمک‌ها همچنان ادامه دارد افزود: خیران و مردم نوع‌دوست می‌توانند با استفاده از درگاه الکترونیکی# ۰۲۴*۸۸۷۷*و نرم‌افزار سنا، سکه و ایوا، شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۶۶۶ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نزد بانک ملی کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان اهداء نمایند.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.