رئیس اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: از آغاز ثبت‌نام در مدارس برای سال تحصیلی جدید تاکنون هزار و ۱۰۰ بازدید نظارتی از مدارس انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی افشار رئیس اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در پی بازدید‌های نظارتی از روند ثبت‌نام در مدارس استان تاکنون ۶۹۰ تذکر برای مدیران متخلف مدارس این استان صادر شده است.

او افزود: از آغاز ثبت‌نام در مدارس برای سال تحصیلی جدید تاکنون هزار و ۱۰۰ بازدید نظارتی از مدارس انجام شده است.

رئیس اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: ۱۲ مدیر متخلف تذکر کتبی دریافت کرده‌اند و هیچ مدیری لغو ابلاغ نشده، اما در صورت ادامه تخلفات و بی‌توجهی به تذکرات بازرسان، لغو ابلاغ مدیران متخلف قطعی است.

افشار بیان کرد: در این مدت همچنین ۶۰۰ شکایت والدین ثبت شده که دو سوم آنان غیرحضوری و بقیه به صورت حضوری بوده است.

او تصریح کرد: والدین در درجه اول شکایت خود را به واحد بازرسی نواحی آموزش و پرورش و سپس به اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد به شماره ۳۲۲۲۲۱۰۳ اعلام نمایند.

رئیس اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: اخذ وجه، برگشت وجوه سال گذشته شامل برگشت وجوه سرویس مدرسه و شهریه مدارس غیردولتی در حوزه فوق برنامه و نصب نشدن بنر و اطلاع‌رسانی به ترتیب مهمترین موضوعات شکایات والدین بوده است.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.