مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: از ابتدای فصل ثبت نام مدارس تا کنون حدود ۹۳۰ شکایت به آموزش و پرورش خراسان رضوی واصل شده که از این تعداد ۵۳۰ مورد غیرحضوری و مابقی حضوری بوده است.

۹۳۰ شکایت از ثبت‌نام مدارس در خراسان‌رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  قاسم علی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی افزود: از مجموع ۹۳۰ مورد شکایت واصله ۴۶۰ مورد درحوزه دریافت وجه در هنگام ثبت نام بوده است.

خدابنده با بیان اینکه نهایت تلاش انجام می‌شود تا شکایات واصله به سرعت پیگیری شود، گفت:تکریم نکردن ارباب رجوع در مکان ثبت نام، وضعیت لباس فرم مدارس، ثبت نام خارج از محدوده، هدایت تحصیلی و سایر مواردی از این دست از جمله موارد دیگری بوده که شاکیان به آن‌ها اشاره کرده‌اند.

وی ادامه داد: باید این را گفت که تا کنون حدود ۹۳ درصد از شکایات بلافاصله مورد پیگیری قرار گرفته و ۶ تذکر کتبی به مدیران مدارس داده شده و ۱۰۰ تعهد کتبی نیز از مدیران متخلف گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: همچنین از ابتدای زمان ثبت نام بیش از ۱۶۰۰ بازدید برای نظارت در روند ثبت نام مدارس صورت گرفته و ۲ مدیر نیز به هیئت تخلفات آموزش و پرورش استان ارجاع داده شده‌اند و البته تا کنون مدیری به علت تخلف ثبت نامی در استان از مقام خود عزل نشده است.

انتهای پیام//ف. ن.

۹۳۰ شکایت از ثبت‌نام مدارس خراسان‌رضوی ثبت شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.