رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خبر داد;

هشدار پلیس راهور ایلام به خودرو‌های متخلف با جرائم معوق

سرهنگ کهزادی با هشدار به راننده های متخلف با جرائم معوق بیش از ۱۰ میلیون ریال گفت: در صورت عدم پرداخت جرائم معوق، خودرو‌های آنها توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: برابر ارزیابی صورت گرفته از سامانه اجرائیات راهور ناجا ، ۱۲ هزار خودرو با سریال پلاک ایلام که در حوزه استان در حال تردد هستند ، دارای جریمه معوق بیش از ۱۰ میلیون ریال می‌باشند که باید هرچه سریع‌تر نسبت به تسویه دیون معوق خود اقدام کنند.

او با اشاره به این اینکه به طریق مقتضی به مالکان این خودرو‌ها پس از بررسی در سیستم راهور در ارتباط با پرداخت جرائم معوق اطلاع رسانی صورت گرفته است، افزود: برابر ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی ، خودرو‌هایی که جریمه آنان بیش از ۱۰ میلیون ریال باشد و پس از ابلاغ به مالک خودرو ظرف مدت یک ماه نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، برابر مقررات توقیف خواهند شد.

کهزادی با تاکید بر قاطعیت پلیس بر اجرای قانون، بیان کرد: برای ارتقای امنیت ترافیکی شهروندان ، پلیس با اجرای دقیق قوانین ، با رانندگان متخلف برخورد کرده و در این راستا گشت‌های متعدد به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر فعال شده و بر رعایت نظم و امنیت ترافیک شهر نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.