مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت ۴ ورودی شهر دهدشت را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پژمان نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از طرح ساماندهی ورودی دهدشت ـ طولیان به اهمیت ساماندهی ورودی‌های شهر دهدشت اشاره کرد و گفت: ساماندهی ورودی‌های شهر دهدشت از خواسته‌های اساسی و نیاز مهم مردم این شهر است.
 
پژمان نیک اقبالی افزود: عملیات اجرایی این طرح به طول ۵ کیلومتر با پیمانکار جدید عقد قرارداد شده و ۱۰۳ میلیارد ریال نیاز اعتبار قرارداد است.

او با بیان این که هزار و ۷۰۰ متر از این مسیر در سال‌های گذشته آسفالت شده است ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده و قول پیمانکار در هفته‌ های آینده در این مرحله ۳ کیلومتر از مسیر آسفالت می شود و با اجرای این طرح بار ترافیکی زیاد و خطراتی که در این مسیر است کاهش می‌یابد.
 
نیک اقبالی افزود: بعد از عملیات آسفالت مسیر، کار ساخت و تکمیل دو دهانه پل در مسیر نیز آغاز خواهد شد که در صورت تامین و تخصیص اعتبار مورد نظر، تلاش می شود تا هفته دولت امسال این طرح تکمیل و زیر بار ترافیک رود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان به دیگر ورودی‌های شهر دهدشت هم اشاره کرد و گفت: بنا داریم امسال بصورت ویژه ورودی‌های شهر دهدشت را در برنامه کار قرار دهیم و برای ورودی دهدشت ـ چرام ۶۰ میلیارد ریال در دو شهرستان کهگیلویه و چرام به این موضوع اختصاص داده شده است.
 
نیک اقبالی از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل ورودی دهدشت ـ سوق خبر داد و گفت: برای ساماندهی این ورودی، هم تا کنون ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد.
 
او ورودی دهدشت - بهبهان را یکی از ورودی‌های مهم شهرستان کهگیلویه عنوان کرد و افزود: با تکمیل جاده ملی پاتاوه - دهدشت، ساماندهی ورودی دهدشت از سمت بهبهان نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که کار ساماندهی و ۴ خطه کردن این مسیر هم در دستور کار است و بزودی پیمانکار برای ساخت باند دوم این محور انتخاب و عملیات اجرایی آغاز می شود.

عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار هم در بازدید از طرح ساماندهی ورودی دهدشت طولیان با بیان اینکه این طرح سال‌ها نیمه کاره رها شده بود گفت: ساماندهی این مسیر از ورودی شهر دهدشت تا سه راهی طولیان تا دو ماه آینده تکمیل و تحویل می شود.

علیرضا اتابک فرماندار شهرستان کهگیلویه هم به اهمیت اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: مسیر ورودی دهدشت از سمت طولیان سالانه شاهد تصادفات زیادی بود که با اجرای این طرح شاهد کاهش چشمگیر تصادفات و تسهیل در رفت و آماد مردم خواهیم بود.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.