فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با صدور پیامی سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک گفت و آن را نهادی انقلابی معرفی کرد که با برنامه ریزی‌های دقیق خود بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار علی اکبر جاویدان  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

او گفت : تاسیس این نهاد انقلابی یکی از اقدامات سنجیده ابتدای انقلاب بود که با تدبیر حکیمانه و دوراندیشی امام راحل (ره) صورت گرفت.

جاویدان افزود : پس از گذشت ۴۰ سال از تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اثرات و برکات آن هر روز بیش از گذشته در جامعه نمودار می‌شود و بی هیچ شک و شبهه‌ای می‌توان آن را جزو مردمی‌ترین نهاد‌های انقلاب دانست.

او افزود : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نهادی مردمی و انقلابی تاکنون منشأ برکات فراوانی در زمینه برنامه ریزی، ساماندهی و هماهنگی مراسم عمومی، ملی و مذهبی بوده است، نهادی انقلابی که با توجه به حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به عنوان نماد و تبلور عینی جمهوریت نظام جمهوری اسلامی همراه با بعد اسلامیت و مکتبی نظام متجلی می‌باشد.

جاویدان ادامه داد : این نهاد مردمی و انقلابی با برنامه‌های ریزی‌های مناسب خود در طول ۴۰ سال فعالیت درخشانش، بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی و زمینه افزایش اقتدار نظام را با دعوت به موقع از مردم برای حضور در صحنه فراهم آورده است.

او افزود : حمایت و تقویت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باعث ناکارامدی بیشتر دشمنان و در نهایت افزایش اقتدار و صلابت کشور در برابر تهاجمات دشمنان داخلی و خارجی می‌شود و لازم است از تلاش‌های مخلصانه کارکنان این نهاد انقلابی نیز به شکل شایسته‌ای تجلیل شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.