مقادیر زیادی مواد مخدر، کالا و سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی کشف شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار ماشاالله جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ تایباد با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی ۲۴۷ کیلو و ۷۸۰ گرم مواد افیونی را کشف کردند.

او افزود: مرزبانان این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند ۲۱۰ کیلو و ۸۳۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این راستا یک قاچاقچی مواد مخدر را نیز دستگیر کردند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: هوشیاری مرزبانی در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور هنگ تایباد منجر به کشف ۳۶ کیلو و ۹۵۰ گرم موادمخدر از نوع محلول شیشه در آب شده و ضمن توقیف یک دستگاه خودروی ترانزیتی در حال ورود به کشور، یک قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق

سردار جان نثار بیان کرد: همچنین مرزبانان این فرماندهی در بازرسی خودرو‌های ترانزیتی موفق به کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.

او تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی سوخت قاچاق مکشوفه را ۲۷۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.


کشف بیش از ۱۲۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق


فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از ۱۲۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در ۴۸ ساعت گذشته در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد خبر داد و تاکید کرد: در چند عملیات مختلف موفق شدند از قاچاق مقادیری کالای قاچاق به ارزش ریالی ۱۲۲ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال جلوگیری کنند.

سردار جان نثار اظهار کرد: مرزبانان در عملیاتی موفق به کشف یک محموله قاچاق شامل روغن، رب، چای شده و سپس در عملیاتی دیگر ۴۰۰ کیلو روغن نباتی از یک خودرو حامل بار سیمان که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کردند.

انتهای پیام//ف. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.