متولی بازیکن تیم شهرداری سیرجان درباره علاقه خود به فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

ملیکا متولی ملی پوش تیم شهرداری سیرجان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تمریناتم را به صورت انفرادی با رعایت کامل نکات بهداشتی در زمین چمن نزدیک منزل خود انجام می‌دهم.

او تصریح کرد: تیم‌ها در رقابت‌های این فصل از بازیکنان خوبی برخوردار بودند. هر سالی که می‌گذرد سطح لیگ بانوان بالاتر می‌رود و بازیکنان جوان و با استعدادی به مسابقات وارد می‌شوند. ما نیاز به توجه همه جانبه رسانه‌ها را داریم.

متولی افزود: تیم ملی فوتبال بانوان نیاز به اردو‌های متداوم دارد، اما متاسفانه فقط قبل از مسابقات و تورنمنت‌ها اردو برگزار می‌شود و این در سطح حرفه‌ای هیچ کمکی به فوتبال ملی ما نمی‌کند. امیدوارم مسئولان توجه بیشتری به فوتبال بانوان داشته باشند.

بازیکن تیم شهرداری سیرجان در ادامه گفت: بازیکنان جوانی که به فوتبال روی می‌آورند باید تمام تلاش و انگیزه کافی داشته باشند و امیدوارم یک روزی در عرصه‌های جهانی بتوانیم موفقیت‌ کسب کنیم.

متولی تصریح کرد: من هم مانند بسیاری از بازیکنان دیگر از فوتسال شروع کردم. بیشتر شهر‌های ما آکادمی آموزش فوتبال ندارند. من و خواهرم از کودکی به فوتبال علاقه داشتیم و در سالن‌های ورزشی کارمان را آغاز کردیم. خوشبختانه با دعوت شدن به اردو‌ی ملی دیده شدم و در باشگاه شهرداری سیرجان که توجه خاصی به جوانان با استعداد داشت مورد توجه قرار گرفتم. پنج سال است که در این باشگاه بازی می کنم  و در این مدت همیشه تیم ما روی سکو بوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار