دادستان شهربابک شیوع ویروس کرونا را معضلی جدی خواند و گفت: رسانه‌ها آگاهی رسانی در این حوزه را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا مظفری دادستان شهرستان شهربابک در جلسه‌ای با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه کار بسیار سخت و وظیفه‌ای خطیر بر دوش دارند.

او افزود: امروز که دشمن از لحاظ نظامی پذیرفته است که نمی‌تواند ایران را به زانو دربیاورد، از طریق فرهنگ و فضای مجازی نفوذ پیدا کرده و تا حدودی پیشرفت داشته است، و این کار رسانه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی سنگین‌تر می‌کند.

مظفری با بیان اینکه برخی از پرونده‌های دادگستری به دلیل نفوذ فضای مجازی و سست کردن بنیان خانواده است، اظهار داشت: رسانه‌های معاند قصد دارند از ارزش نظام مقدس خانواده بکاهند و تا حدودی هم موفق بوده اند.

دادستان شهربابک شیوع ویروس کرونا را معضلی جدی دانست و افزود: رسانه‌ها آگاهی رسانی در این حوزه را جدی بگیرند.

او از پلمب باغی که میزبان مراسم عروسی بود خبر داد و تأکید کرد: تالار‌ها حق برگزاری مراسم را ندارند، زیرا چنین مکان‌هایی با تجمع افراد زیاد عاملی مؤثر در انتشار ویروس کرونا است.

مظفری با بیان اینکه ما موافق تعطیلی مغازه‌ها نیستیم، بیان داشت: اصناف مختلف در رعایت پروتکل‌های بهداشتی کوشا باشند و برای گذاشتن دستکش و مواد ضدعفونی کننده برای مشتریان خود اقدام کنند.

او استفاده از ماسک را ضروری خواند و تصریح کرد: مردم ما باید بدانند که کرونا مسئله‌ای مهم و قابل توجه است و یکی از راه‌های پیشگیری از آن استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار