به صورت مجازی؛

آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان کشور به میزبانی مشهد

مرحله نهایی سی و هشتمین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور روز سه‌شنبه به صورت مجازی به میزبانی مشهد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با توجه به حساسیت موضوع و شیوع بیماری کرونا و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای حفظ و تامین سلامت شرکت‌کنندگان این مرحله از مسابقات به صورت مجازی آغاز شد.

 او افزود: فرآیند دریافت و پایش در قالب ۱۰ کمیته جداگانه از ۲۰ تیر ماه در شبکه شاد آغاز شد و تا ۳۰ تیر ماه ۹۵۴ اثر در رشته‌های نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر قرآن، احکام و انشای نماز در دو بخش دختران و پسران مورد پایش اولیه قرار گرفت.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی  ادامه داد: این مسابقات از عصر دیروز به صورت غیرحضوری و از طریق ارتباط تصویری زنده با برگزیدگان آغاز شده و تا ۱۶ مرداد ماه جاری ادامه دارد.

مالک اشرفی بیان کرد: اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی ۲۰ مرداد ماه پس از برگزاری مراسم پایانی از طریق کانال قرآن، عترت و نماز شبکه شاد به آدرس @parvareshi ۱ اطلاع رسانی خواهد شد.
 
انتهای پیام//ز.ق
منبع:ایرنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار