۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات خود کفایی به مددجویان کمیته امداد لرستان پرداخت شده است

معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: در چهار ماه نخست امسال ۵۳۷ طرح خود کفایی در لرستان اجرا شده که برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات در اختیار افراد تحت پوشش قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، امین کردعلیوند معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای خودکفایی افراد تحت پوشش خود امسال برنامه‌های زیادی انجام داده است.

او با بیان اینکه در چهار ماه نخست امسال ۵۳۷ طرح خود کفایی در لرستان اجرا شده است، افزود: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات در اختیار افراد تحت پوشش قرار گرفته است.

معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان بیان کرد: هدف از این طرح‌ها خودکفایی اعضای تحت پوشش کمیته بوده که برای بررسی نتایج آن بایستی حداقل ۶ ماه صبر کنیم.

کردعلیوند با اشاره به اینکه این طرح‌ها در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی و دامداری است، تصریح کرد: برای اطمینان از فرآیند اجرای این طرح‌ها ناظرین این سازمان ماهانه در محل اجرای طرح حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.