۱۶۴ پایگاه برای جمع آوری نذورات عید قربان در لرستان برپا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: ۱۶۴ پایگاه برای جمع آوری نذورات مردم استان در عید سعید قربان برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: ۱۶۴ پایگاه برای جمع آوری نذورات مردم استان در عید سعید قربان برپا می‌شود.

جاسم محمدی فارسانی بیان کرد: این پایگاه‌ها شامل دفاتر کمیته امداد در ۲۴ نقطه استان و ۱۴۰ مرکز نیکوکاری بوده که در روز عید سعید قربان آماده دریافت نذورات مردم این استان هستند.

او  با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۱ میلیارد ریال نذورات قربانی در این استان جمع آوری شده است، افزود: امسال انتظار می‌رود در سال جاری به ۷۳ میلیارد ریال افزایش یابد.

محمدی فارسانی اظهار داشت: امسال به منظور راحتی مردم نیکوکار استان در پرداخت نذورات قربانی روش‌های گوناگونی در نظر گرفته شده که علاوه بر امکان حضوری تحویل یا پرداخت نذورات قربانی روش‌های الکترونیکی برای پرداخت نذورات نیز در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان تصریح کرد: مردم استان از طریق شماره گیری کد. *۸۸۷۷*۱# می‌توانند به مبلغ دلخواه وجوهات قربانی مورد نظر خود را پرداخت کنند.

محمدی فارسانی ادامه داد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته در تعدادی از شهرستان‌ها با همکاری و حضور شبکه دامپزشکی استان طرح قربانگاه با هدف جمع آوری دام زنده قربانی اجراء که در این مکان‌ها ضمن قربانی و ذبح دام‌های اهدایی، بسته بندی و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.