از شنبه هفته آینده نان با قیمت جدید در استان مرکزی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با اعلام قیمت جدید نان در استان مرکزی گفت: از شنبه هفته آینده نان با قیمت جدید در استان مرکزی ارائه می‌شود.

فرخی افزود: طبق تعرفه جدید قیمت نان لواش با آرد دولتی از ۲۵۰ تومان به ۳۲۰ تومان، لواش با آرد آزاد از ۳۵۰ تومان به ۴۰۰ تومان، تافتون ماشینی از ۳۵۰ تومان به ۵۵۰ تومان افزایش یافته است.

او اضافه کرد: در تعرفه جدید بربری با آرد آزاد از هزار تومان به هزار و ۲۵۰ تومان و مشهدی از هزار تومان به هزار و ۲۵۰ تومان افزایش یافته و بربری با نرخ آرد دولتی از ۵۵۰ تومان به ۸۰۰ تومان ومشهدی از ۵۵۰ تومان به ۸۰۰ تومان افزایش یافته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی بیان کرد: در تعرفه جدید سنگک ماشینی با نرخ آرد دولتی از ۷۵۰ تومان به هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت سنگک شنی از ۷۵۰ تومان به هزار و ۲۰۰ تومان افزایش یافته و قیمت سنگک ماشینی با نرخ آرد آزاد از هزار و ۲۰۰ تومان به هزار و ۵۰۰ تومان، و سنگک ماشینی شنی از هزار و ۲۰۰ تومان به هزار و ۶۰۰ تومان افزایش یافته است.

او ادامه داد: آخرین افزایش قیمت نان در استان مرکزی مربوط به آبان سال ۹۷ است و با وجود اینکه افزایش قیمت پارسال در بیشتر استان‌ها اعمال شد، اما اجازه افزایش قیمت در این استان داده نشد.

فرخی تصریح کرد: قیمت فعلی نان برای نانویان صرفه اقتصادی ندارد و این امر موجب بروز برخی تخلفات به لحاظ کاهش چانه و اضافه کردن برخی افزودنی‌های غیرمجاز شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
علی برکت الله