سخنگوی فراکسیون اقتصاد از اتصال افراد مشرف به حوزه دانش بنیان به سرمایه‌گذاران بخش تولیدی برای رشد بودجه خبر داد.

محمد رشیدی، سخنگوی فراکسیون اقتصاد دانش بنیان و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه فراکسیون اقتصاد دانش بنیان برای اختصاص منابع مناسب و بودجه برای رونق اقتصاد دانش بنیان گفت: جلسه اول فراکسیون اقتصاد دانش بنیان با حضور طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد و جلسه دوم هم با حضور علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری تشکیل شد، جلسات مستمر ادامه دارد.

او افزود: اقتصاد دانش بنیان مورد تاکید مقام معظم رهبری است و ایشان بارها فرمودند که یکی از راه‌های جهش تولید باید مسیر اقتصاد دانش بنیان باشد، بنابراین درصددیم که به صورت جدی اقتصاد دانش بنیان را تقویت کنیم تا دانشگاه به بخش صنعت و تولید متصل و علم تبدیل به فناوری و در نهایت به تولید منجر شود.


بیشتر بخوانید


رشیدی ادامه داد:  طبق گزارشات، جهش تولید در سال ۹۸ نسبت به سال‌های قبل چند برابر شد و دقیقا همان جهشی که مد نظر مقام معظم رهبری بود اتفاق افتاد.

سخنگوی فراکسیون اقتصاد دانش بنیان تصریح کرد: عده ای به حوزه دانش بنیان اشراف دارند، اما سرمایه لازم را ندارند، بنابراین ما آنها را به سرمایه گذاران بخش تولیدی متصل می‌کنیم، برای این موضوع برنامه‌هایی داریم که یکی از آنها رشد بودجه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار