برگزاری دومین رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در جهرم

دومین رزمایش بزرگ مواسات و کمک های مومنانه در شهرستان جهرم برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،سرهنگ غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه شهرستان جهرم گفت: با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت ادامه رزمایش مواسات وکمک‌های مومنانه به عنوان شاخص عملی انقلابی‌گری نذورات و کمک‌های مومنانه‌ای که از سوی بسیجیان جمع‌آوری شده بود در قالب گوشت گرم، بین نیازمندان و افراد آسیب دیده توزیع شد.

او، با تقدیر از خیران نوع دوست و بسیجیان حوزه‌های مقاومت محلات خواهر، برادر و کانون‌های اقشاری شهرستان جهرم، که در جامه عمل پوشاندن به بیانات مقام معظم رهبری، بیشترین سعی و دغدغه را دارند، بیان کرد:  در ایام عید سعید غدیر خم، رزمایش بزرگ مواسات و کمک‌های مومنانه، در قالب ۸۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، گوشت، مرغ، حبوبات، ماکارونی، روغن، رب گوجه و  برگزار می شود.

احمدی جابری با اشاره به نزدیک شدن ایام بازگشایی مدارس تصریح کرد: بسته‌های لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند، با مشلرکت بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت تهیه می شود.

فرمانده سپاه شهرستان جهرم، ادامه داد: بسته‌های بهداشتی نیز در کنار بسته‌های معیشتی تهیه شده که به دست نیازمندان و افراد متضرر از ویروس کرونا می رسد.

او، افزود: طبخ بیش از دو هزار پرس غذای گرم و توزیع آن بین نیازمندان با رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی بسیجیان و خیران، به مناسبت عید سعید غدیر خم در جهرم انجام می شود.

احمدی جابری با تاکید بر اهدای ۲۸ سری جهیزیه با مشارکت خیران و کمک سپاه پاسداران اضافه کرد: جهیزیه‌هایی که به صورت مشارکتی تهیه شده، شامل یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، جاروبرقی، لوازم آشپزخانه  است که به محض تکمیل شدن اقلام، در ایام عید سعید غدیر خم، به دست صاحبان آن می رسد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار