ابتلا ۱۵ هزار نیروی آموزش و پرورش به کرونا در سبزوار

مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۵ نفر از نیرو‌های این نهاد شامل کارمندان، مدیران، معلمان و مستخدمان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اسماعیل نصرآبادی مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: برای جلوگیری از افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا ضرورت دارد مدیران به طور جدی بر رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در حوزه کاری خود نظارت کنند.

او در ادامه با اشاره به فعالیت دو پایگاه سنجش سلامت برای نوآموزان در سبزوار افزود: این پایگاه‌های سنجش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دو مدرسه شهر سبزوار دایر شده است.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار ادامه داد: در این پایگاه‌ها نوآموزان در دو مرحله اولیه و تخصصی و در بخش‌های ارزیابی سلامت و غربالگری جسمی، حسی و آمادگی تحصیلی و بینایی سنجی، شنوایی سنجی، بررسی قد و وزن مورد معاینه قرار می‌گیرند.
 

بیشتر بخوانید:


نصرآبادی بیان کرد: در مجموع پنج هزار و ۷۰۰ نوآموز در آن‌ها معاینه و مورد سنجش سلامت قرار می‌گیرند که از این تعداد دو هزار و ۵۰۰ نوآموزاز پارسال تاکنون سنجش شده‌اند.

او تصریح  کرد: نام‌نویسی از کلاس اولی‌ها منوط به دریافت تائیدیه سلامت از مراکز سنجش است و چنانچه نوآموزانی در مرحله سنجش سلامت مشکلی داشته باشند برای ارزیابی دوباره به بخش تخصصی ارجاع داده می‌شوند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
پانزده هزار؟