معاون درمان وزارت بهداشت ودرمان گفت: تا یک ماه آینده، بیمارستان معتمدی گرمسار به یک دستگاه سی تی اسکن جدید تجهیز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  گفت: یکی از موضوعات مهم در خصوص بیمارستان معتمدی گرمسار، تامین دستگاه سی تی اسکن جدید است که تا یک ماه آینده دستگاه سی تی اسکن جدید در این بیمارستان به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: بخش جدید آی سی یو با ۸ تخت و تجهیزات کامل در این بیمارستان راه اندازی می‌شود.

جان بابایی ادامه داد: کمبود برخی از رشته‌های تخصصی در این بیمارستان وجود دارد که در شهریور ماه با توزیع نیرو‌های جدید انسانی، این کمبود رفع می‌شود.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: مشکلاتی در خصوص تاسیسات مختلف بیمارستان وجود دارد که که تیم مشترکی از وزارت بهداشت و درمان و دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تشکیل شده تا بعد از ارزیابی مسائل فنی، این مشکلات نیز حل شود.

او در خصوص راه اندازی مرکز دندان پزشکی در شهرستان آرادان ابراز داشت: قسمتی از تجهیزات مورد نیاز این مرکز دندان پزشکی تامین شده، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا، مراجعه مردم کم شده است.

جان بابایی اظهار کرد: عمده مطالبات مردم در خصوص دریافت خدمات عمومی است. با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان همانگ شد که طی جلسه‌ای با مسئولین محلی شهرستان آرادان کمبود‌هایی که در خدمات عمومی این شهرستان وجود دارد را بررسی کنند که وزارت بهداشت این کمبودها را رفع کند.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: بخش رادیولوژی مرکز اورژانس شبانه روزی ایوانکی راه‌اندازی شد. نیرو‌هایی برای تکمیل خدمات این بخش لازم است که هماهنگی های لازم برای تامین این نیرو‌ها با دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شده است.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار