فرمانده انتظامی استان یزد، از پلمب ۱۸۲ بنگاه املاک در این استان خبرداد.

پلمب بیش از ۱۰۰ بنگاه املاک در استان یزدسردار بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به اقدام پلیس یزد در پلمب بنگاه‌های املاک متخلف گفت: بحث برخورد با دلالان و سودجویان زمین و مسکن با محوریت دستگاه قضائی در یزد انجام شد.

او افزود: ماموران پلیس استان در برنامه‌ای منسجم و هماهنگ با همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی و سپاه تعداد ۱۸۲ بنگاه املاک را در سطح استان یزد پلمب کردند.

بهدانی فرد اضافه کرد: یکی از گام‌های مهم طرح برخورد با دلالان زمین و مسکن شناسایی وبازپس گیری اموال به ناحق از سودجویان است.

پیش از این غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد، در  نشست تخصصی  اجرای گام دوم ساماندهی و نظارت بر دلالان حوزه  زمین و مسکن، با بیان اینکه ورود به این حوزه از وظایف اولیه دستگاه قضا نیست، گفت: پس از ساماندهی این حوزه، دستگاه قضا آن را واگذار به دستگاه‌های مربوطه خواهد کرد و به رسالت نظارتی خود خواهد پرداخت.

او با اشاره به درخواست‌های مردمی برای ورود دستگاه قضا در سایر حوزه‌ها، تصریح کرد: دستگاه قضا با تمام توان پای کار مردم و نظام ایستاده است، اما قطعا در این مسیر دستگاه‌های مسئول باید در میدان حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار