هراس از حزب‌الله، صهیونیست‌ها را به خودزنی واداشت

ارتش رژیم صهیونیستی پهپاد خود را سرنگون کرد!

بنا به اعلام رسانه‌های صهیونیست، ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته به اشتباه پهپاد خود را سرنگون کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته به اشتباه یکی از پهپاد‌های خود را بر فراز فلسطین اشغالی سرنگون کرده است.

صهیونیست‌ها که کماکان در هراس حمله حزب الله به سر می‌برند، پهپاد خود را به تصور اینکه از لبنان وارد اراضی اشغالی شده، هدف قرار دادند. این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه مدعی شد شب گذشته یک فروند پهپاد را که از خاک لبنان وارد سرزمین‌های اشغالی شده بود، سرنگون کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شد: نیرو‌های ارتش شب گذشته یک فروند پهپاد را که از لبنان به داخل اسرائیل نفوذ کرده بود، سرنگون کردند.

در ادامه‌ای بیانیه آمده است: این پهپاد تا سرنگونی از سوی نیرو‌های نظامی رهگیری شد؛ همچنان که (پس از سرنگونی) کار‌های پاکسازی صورت گرفته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اخیرا از وقوع چند انفجار و تبادل آتش در مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های کفرشوبا در مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند. بر اساس ادعای رسانه‌های رژیم صهیونیستی، نیرو‌های این رژیم به سمت نیرو‌های حزب‌الله که سعی داشتند وارد فلسطین اشغالی شوند، آتش گشودند. حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای ادعای رژیم صهیونیستی را مبنی بر اینکه حمله و درگیری روز دوشنبه در جنوب لبنان از سوی نیرو‌های حزب الله آغاز شد، تکذیب کرد.

از آن زمان رژیم صهیونیستی نیرو‌های نظامی خود را در مرز لبنان به حالت آماده باش درآورد و پیش بینی می‌شود که این آماده باش برای مدت مدیدی پابرجا باشد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
خوبه همینطوری برای یه مدت زیاد تو ترس و واهمه بمونند تا حسابی خسته و عصبی بشند و بعد موقعی که رمقی براشون نمونده انتقام ناگهانی از راه برسه
آخرین اخبار