فرمانده سپاه ناحیه کهنوج گفت: به مناسبت عید غدیر خم مراسم ازدواج آسان ۸ زوج جوان در جوار گلزار شهدای گمنام کهنوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ۸ زوج جوان در روز عید غدیر خم ازدواج آسان را ملاک خوشبختی و سعادت خود قرار دادند و در جوار گلزار شهدای گمنام، زندگی مشترک خود را به دور از تجملات آغاز کردند.

سرهنگ نکونام ،فرمانده سپاه ناحیه کهنوج در این مراسم بر لزوم تسهیل ازدواج جوانان با تلاش خانواده‌ها و مسئولان تاکید کرد و افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در جامعه کمک به جوانان برای تشکیل خانواده و آغاز زندگی مشترک امری ضروری به شمار می‌رود.

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند

 سرهنگ پاسدار حاجب جانشین فرمانده سپاه ناحیه کهنوج ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم رزمایش کمک‌های مومنانه امروز ۵۰۰ بسته معیشتی به همت سپاه کهنوج تهیه و توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع می‌شود.

او افزود: به مناسبت عید سعید غدیرخم مقدار پنج تن آرد بین نیازمندان توزیع و تعداد ۱۰ جهیزیه کامل به زوج‌های جوان نیازمند اهدا شد و همچنین عملیات ساخت یک غسالخانه و هفت سرویس بهداشتی نیز آغاز شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه کهنوج ارزش کلی کمک‌های های مومنانه مرحله دوم را که تاکنون انجام شده است، پنج میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار