چهاردهمین غدیرانه روی دست آفتاب با عنوان « در پناه غدیریم» در دارالمومنین کاشان پایتخت نهج‌البلاغه ایران برگزار شد.

محمد‌حسین واحدیان، مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:  برنامه    غدیرانه روی دست آفتاب با رویکرد ایجاد نشاط معنوی در میادین و معابر سطح شهر اجرا شد.

او، با اشاره به همکاری فرهنگ‌سرای مهر این سازمان در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی مذهبی از ۱۵ مرداد در اجرای برنامه‌ها این غدیرانه
افزود: مجمع فرهنگی‌الغدیر کاشان نیز با هدف تبیین ولایت امیرالمومنین (ع) و واقعه تاریخی غدیر خم به مدت ۳ شب برنامه‌هایی برای اجرا در میادین و معابر سطح شهر کاشان اجرا کرد.

واحدیان، با بیان اینکه  برنامه   غدیرانه روی دست آفتاب با همکاری فرهنگ‌سرای مهر، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری برگزار‌شد، تصریح کرد: اجرای گروه سرود کریم اهل بیت، گروه سرود مهر ولایت و گروه هنری شهر سه شب تا عید غدیر از دیگر برنامه‌های چهاردهمین غدیرانه روی دست آفتاب بود.

او، مشارکت در اجرای  برنامه‌    غدیرانه روی دست آفتاب در راستای ایجاد نشاط معنوی و نیز نشر و گسترش فرهنگ غدیر دانست و گفت: مولودی خوانی، نورافشانی، نقال خوانی و اجرای آیین‌های ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای به عنوان ورزشی که می‌تواند روح و فکر جوانان را برای الگوپذیری از حضرت علی (ع) آماده کند از دیگر برنامه‌های این رویداد بود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.