مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: تا کنون پرونده هزار و ۷۰۰ راننده تاکسی برای دریافت تسهیلات کرونا به بانک ارسال شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین از ثبت نام هزار و ۷۰۰ تاکسیران قزوینی در سامانه کارا خبر داد و گفت: مجموع تسهیلات کرونا برای پرونده‌های تشکیل شده ۱۱ میلیارد تومان است که تا کنون دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن به ۴۰۰ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: میزان تسهیلات برای هر راننده ۶ میلیون تومان با سود ۱۲ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: علاوه بر رانندگان تاکسی، رانندگان سرویس مدارس و وانت بار‌ها هم مشمول این تسهیلات می‌شوند.

عرشیان با بیان اینکه یک چک و یا سفته ۱۰ میلیون تومانی به عنوان تضمین در بانک‌ها کافی است، از رانندگان خواست در صورت بروز مشکل در این زمینه به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: همچنین کسانی از شروع کرونا تا اواخر خرداد، معوقات و چک برگشتی دارند تاثیری در دریافت وام ندارد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: همه مالکان و کمک رانندگان تاکسی که از سازمان تاکسیرانی پرئوانه فعالیت دارند مشمول دریافت تسهیلات می‌شوند.

به گفته عرشیان، مستمری بگیران و همچنین بیمه شدگان در رسته‌های دیگر مشمول این طرح نمی‌شوند، اما رانندگان تاکسی که بیمه ندارند می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی افزود: تاکسیرانان قزوینی تا پایان مرداد برای ثبت نام در سامانه کارا فرصت دارند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: رانندگان می‌توانند از طریق دفاتر پیشخوان، کافی نت‌ها و به صورت شخصی در سامان کارا ثبت نام کنند، اما برای رفاه حال آنان ۵ شعبه در سازمان تاکسیرانی تشکیل شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار