معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندرن گفت: در ارسال اخبار، اخلاق مداری به عنوان نکته‌ای حائز اهمیت در اولویت امور خبرنگاران باید قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در نشست با خبرنگاران استان با بیان اینکه باید اخلاق مداری نکته‌ای حائز اهمیت در حرفه خبرنگاری است، گفت: در ارسال اخبار، اخلاق مداری باید به عنوان نکته‌ای حائز اهمیتی در راس امور خبرنگاران قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه پلیس به دنبال ایجاد امنیت برای مردم است، افزود: در انتشار اخبار در حوزه انتظامی باید به دنبال ارتقاء احساس امنیت در جامعه بود و به گونه‌ای عمل شود که مردم به نیروی انتظامی اعتماد کنند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ ساداتی با بیان اینکه پلیس به دنبال ارتقاء امنیت در جامعه است، گفت: تلاش معاونت اجتماعی پلیس بر این است که به کمک اخبار موثق رسانه‌ها به جامعه انتقال یابد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه مردم با اخبار رسانه‌ها در ببیشتر امورات روزمره خود تصمیم‌گیری می‌کنند، افزود: بازخورد اخبار هم مهم است.

سرهنگ ساداتی گفت: فرهنگ سازی و ایجاد امنیت برای کاهش جرایم یکی از وظایف معاونت اجتماعی پلیس است.

او ادامه داد: براساس برآورد‌های انجام شده در معاونت اجتماعی استان، نزاع و درگیری فردی، گرایش به اعتیاد صنعتی، سرقت منزل، بدحجابی، اختلاف و نابسامانی خانوادگی از جرایم اولویت دار استان است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اثرات مهم وجود احساس امنیت در جامعه، افزود: تاثیر امنیت روانی از خود امنیت مهم است و در بخش اخبار باید بدانیم که خبر بد و منفی موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود و در این زمینه حساسیت لازم در انتشار خبر الزامی است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.