رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرپل‌ذهاب گفت : آیین اقامه عزای حسینی و ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان انجام خواهد شد و فعالیت هیات‌های مذهبی منوط به دادن تعهدات لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرپل‌ذهاب گفت : برگزاری مراسم اقامه عزای حسینی در محرم امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم حفظ سلامت مردم نسبت به سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود.

او گفت : این آیین‌ها با توجه به شرایط ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا و برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی برای برگزاری آیین‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی جمعی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی اجرا می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرپل ذهاب افزود: فعالیت هیات‌های مذهبی شهرستان در ماه محرم امسال منوط به تکمیل فرم‌های مخصوص و دادن تعهدات لازم است.

اکبری افزود: مسئولان هیات‌های مذهبی شهرستان باید با مراجعه به سامانه بیرق فرم‌های مخصوص را تکمیل کرده و تعهدات لازم را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم عزای حسینی داده و یا به صورت حضوری به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.