مسئولان وزارت بهداشت امروز با حضور در جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش، از رعایت نشدن برخی دستورالعمل‌های بهداشتی در لیگ برتر فوتبال ابراز ناراحتی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش، پس از وقفه چند هفته‌ای امروز (دوشنبه) برگزار شد.

مسئولان وزارت بهداشت، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و رئیس فدراسیون تکواندو در این جلسه حضور داشتند.

نمایندگان وزارت بهداشت از میزان رعایت مفاد شیوه نامه‌های بهداشتی در لیگ برتر فوتبال، رضایت نداشتند و نسبت به این امر معترض شدند. آن‌ها معتقد بودند نبودن هواداران در استادیوم‌ها، تنها بندی از شیوه نامه بهداشتی لیگ برتر فوتبال است که رعایت می‌شود.

رضا گل محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران هم خواستار بازگشایی باشگاه‌ها با رعایت اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی شد. او تعطیلی باشگاه‌ها را روی وضعیت معیشتی قشر عظیمی از جامعه ورزش موثر دانست.

سید محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو نیز خواستار مجوز برگزاری اردو برای ۲ المپین این رشته و دیگر تکواندوکاران شد. پولادگر حضور ورزشکاران و قرنطینه آن‌ها در اردو را برای حفظ سلامتی آن‌ها تاثیرگذارتر از شرایط فعلی ارزیابی کرد.

در حاشیه این جلسه که در طی آن با برخی از روسای هیئت‌های استانی نیز ارتباط آنلاین برقرار شد، محمد اسد مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی به یکی از نمایندگان وزارت بهداشت مدالی به جهت قدردانی اهدا کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار