مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: امسال ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی راه‌های روستایی استان سمنان نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت : نگهداری و ایمن سازی راه‌ها و جاده‌ها از جمله وظایف راهداری است و انتظار می‌رود فرمانداران شهرستان‌های استان در تخصیص به موقع اعتبار‌های حوزه راهداری همکاری لازم را داشته باشند.

او افزود: تکمیل راه‌های روستایی نیمه تمام در قالب طرح ابرار، احداث دال و پل دهانه درجزین، دیوار ساحلی محور چاشم- خطیرکوه، روکش آسفالت راه روستایی و چهار خطه کردن محور از جمله طرح‌های اجرا شده سال ۹۸ و در دست اقدام امسال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ادامه داد: احداث دیوار ساحلی به طول ۱۳۵ متر در محور چاشم- خطیرکوه، تکمیل عملیات اجرایی پل و راه روستایی چاشم- خطیرکوه- دوآب در شهرستان مهدیشهر و عملیات بهسازی رینگ در محور‌های روستایی جنوب شهرستان سمنان از دیگر طرح‌های در دست اقدام سال جاری است.

منصور کیایی، افزایش طول عمر جاده‌های روستایی را مستلزم نظارت و مراقبت ذکر کرد و افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و هزینه‌های انجام شده در حوزه احداث و نگهداری از جاده‌ها، باید بیش از پیش نسبت به اجرا و نگهداری از راه‌ها اهتمام ورزید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه احداث عملیات عمرانی نیاز به حفظ و نگهداری دارد بیان کرد: جاده ها به لحاظ اهمیت و تخصیص اعتبار‌های عمرانی نیازمند نگهداری‌های مداوم و به روز هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.