رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر گفت: مسائل و مشکلات سرمایه گذاران در تامین زیرساخت‌های لازم، تسهیلات و سایت پلان‌های تاسیسات گردشگری مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایمانعلی ایمانی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر در بازدید معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی استان از پروژه‌های سرمایه‌گذاری و جلسه بررسی مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران گردشگری شهرستان مشگین‌شهر گفت: مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران در تامین زیرساخت‌های لازم، تسهیلات و سایت پلان‌های تاسیسات گردشگری مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

او افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰ مجتمع گردشگری در شهرستان مشگین‌شهر در حال فعالیت و ارائه خدمات به گردشگران و میهمانان ورودی به شهرستان هستند که در تلاش برای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی این مجتمع‌ها به گردشگران هستیم.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشگین‌شهر از احداث پروژه‌های مهمی، چون لوتوس وله‌زیر، تله‌سیژ شابیل، آدرلند جبدرق و آغبلاغ خبر داد و گفت: در آینده نزدیک با بهره‌برداری این پروژه‌ها شهرستان مشگین‌شهر را به بزرگ‌ترین مرکز ورزش‌های هیجانی و گردشگری ماجراجویانه تبدیل خواهیم کرد.

ایمانی از صدور موافقت اصولی برای چندین طرح مهم اکو توریستی، بومگردی و اقامتی خبر داد و افزود: احداث و راه‌اندازی این طرح‌های گردشگری رضایتمندی تمامی گردشگران و مسافران را به عمل خواهد آورد.

او با اشاره به اشتغالزایی بالای این طرح‌ها و پروژه‌ها در منطقه اظهار کرد: کریدور گردشگری مشگین‌شهر با پذیرش تعداد کثیری از گردشگران و مسافران هم زمینه اشتغال بالا و هم فعالیت چرخه تولید در حوزه‌های صنایع‌دستی، پذیرایی، دامی، کشاورزی و عشایری را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.