نماینده سبزوار در مجلس با بیان اینکه مجلس انقلابی با تهدید رأی نخواهد داد، گفت: اگر وزیر پیشنهادی رأی نیاورد رئیس جمهور موظف است که ظرف یک هفته فرد دیگری را معرفی کند.

لوازم خانگی در سه ماه گذشته ۴۰ درصد گران شده است/ مجلس انقلابی با تهدید رأی نخواهد دادبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در جلسه علنی امروز مجلس و در مخالفت با وزیر پیشنهادی وزارت صمت اظهار کرد: آقای خیابانی با انتخاب رئیس دفتر رئیس جمهور و آقای جهانگیری به عنوان قائم مقام وزارت صمت انتخاب شد و حالا سوال بنده این است که عملکرد وی در ۱۵ ماه گذشته چه بازخوردی داشته است.

وی افزود: عملکرد و تولید شرکت‌های خودروسازی پایین آمده در حالی‌که پارکینگ‌ها پر از خودرو است و مافیای خودرو قطعا آن را نگه داشته و وارد بازار نمی‌کند.

عنابستانی گفت: لوازم خانگی در سه ماه گذشته ۴۰ درصد گران شده و قیمت لپه برای هر کیلو هزار تومان رسیده است، آقای خیابانی چرا باید مردم تخم‌مرغ شانه‌ای ۳۰ هزار تومان بخرند کمی مردمی باشید.

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: آیا خیابان شما بازداشتی فتنه سال ۸۸ را در دست یکی از مجموعه‌های مهم خود قرار دادید، از طرفی نهاده‌های دامی در بندر فاسد شدند و شما نتوانستید آن را وارد کنید.

وی ادامه داد: اگر وزیر پیشنهادی رأی نیاورد رئیس جمهور موظف است که صرف یک هفته فرد دیگری را معرفی کند، بدانند که مجلس انقلابی با تهدید رأی نخواهد داد و شرع را مبنای کار قرار می‌دهد.

عنابستانی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور به نظر می‌رسد که در این آشفته‌ بازار، وزارت صمت چندان برای شما مهم نبوده که به مجلس تشریف نیاورده‌اید ما به وزیری رأی خواهیم داد که بتواند شرایط را مدیریت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار