معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات الزامی است

خوش اقبال گفت: کارکنان ادارات در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به تخلقات اداری معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، در ادامه بازدید‌های سرزده از ادارات استان در راستای نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات استان، امروز از اداره برق شهرستان سنندج، ادارات کل تامین اجتماعی و ثبت اسناد و املاک استان بازدید کرد.

او در این بازدید، ضمن تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی برای ریشه کن کردن کرونا در کردستان یادآوری کرد: کارکنان ادارات درصورت عدم رعایت بهداشت واستفاده نکردن از ماسک، به تخلفات اداری معرفی و با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: به مراجعانی که پروتکل بهداشتی را در مراجعه به ادارات رعایت نکند خدمات اداری ارائه نخواهد شد.

خوش اقبال در ادامه ضمن هشدار در خصوص عواقب تخلف اصناف از رعابت پروتکل‌های بهداشتی، افزود: هر صنف درصورت رعایت نکردن نکات بهداشتی با بسته شدن مغازه از یک روز تا یک ماه روبرو خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، هدف از این بازدید‌ها را توجه به سلامت افراد جامعه و جلوگیری از مبتلا شدن آنان در رفت و آمد‌های اداری عنوان کرد و افزود: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع تخلف، مراتب را به ادارات ذیربط منعکس کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.