مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در بابل

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به شناسایی ۲ قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی، متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری از کشف ۱۰ کیلو گرم حشیش در بازرسی از مخفیگاه این ۲ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و با اشاره به دستگیری ۶ خرده فروش مواد مخدر در ادامه این عملیات، گفت: این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سارق خودرو در نکا دستگیر شد

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی سرقت یک خودرو در این شهرستان موضوع، در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران تجسس کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات پلیسی، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

دستگیری سارق قطعات داخل خودرو در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات داخل خودرو و اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت قطعات داخل خودرو و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.

کشف ۱۰ فقره سرقت در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۹ سارق و مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۰ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: در ادامه اجرای این عملیات، ۶۹ موتور سیکلت و ۱۶ خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند.

دستگیری عامل افیونی در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

او افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی این عامل افیونی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از خودروی وی یک کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.