سخنگو و جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان گفت: یک شهرستان در وضعیت سفید، سه شهرستان در وضعیت زرد و چهار شهرستان استان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته پورسخنگو و جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان گفت: اکنون چهار شهرستان گرمسار، شاهرود، سمنان و دامغان در بحث شیوع کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارند و وضعیت شهرستان‌های آرادان، میامی و مهدی‌شهر زرد است.

او با اشاره به امکان تغییر رنگ‌بندی وضعیت کرونایی در مناطق مختلف استان سمنان، بیان کرد: سرخه تنها شهرستان این استان با وضعیت رنگ‌بندی سفید کرونایی است.

سخنگو و جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان تصریح کرد: اقشار مختلف جامعه به منظور سلامت عموم و بهبود شرایط نیرو‌های درمانی، رعایت موازین بهداشتی را در نظر بگیرند تا وضعیت بهبود یابد.

براساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روز ۲۲ مرداد ۹۹، تاکنون ۳۳۳ هزار و ۶۹۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۸۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۸ هزار و ۹۸۸ نفر رسیده است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار