«دیوید هیل» امروز وارد بیروت می‌شود تا در مورد تحولات اخیر لبنان با مقامات این کشور مذاکره کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حساب کاربری رادیو النور لبنان در توییتر از سفر دیوید هیل، قائم مقام وزارت امور خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک به لبنان خبر داد.

این رادیو در توییتر خود نوشت: «دیوید هیل، قائم مقام وزارت امور خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک بعدازظهر امروز برای سفر رسمی دو روزه وارد بیروت می‌شود و قرار است وی در این سفر با شماری از مسئولان (لبنانی) دیدار کند.»

امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه نیز دو روز پس از انفجار در بندر بیروت، به لبنان سفر کرد و ضمن اعلام ارسال کمک‌های بیشتر اتحادیه اروپا به لبنان، در جمع مردم این شهر از پیشنهاد راه‌حل سیاسی برای تغییرات در لبنان خبر داد. نگرش امپریالیستی مکرون به لبنان که زمانی مستعمره فرانسه بوده است، واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشت. مکرون در سفر خود برخی مقامات این کشور را تهدید به تحریم تهدید کرد.

روز گذشته نیز هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان به بیروت سفر کرد.

پس از انفجار مهیب هفته گذشته در بندر بیروت که سوالات زیادی درباره آن مطرح است، مقامات کشور‌های غربی تمرکز خود را بر روی لبنان بسیار افزایش داده‌اند. دولت و نخست وزیر لبنان پس از انفجار اخیر و افزایش اعتراضات استعفا دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
با خودش بدبختی و آواره گیو سوغات می بره برای این مردم بدبخت و رنج کشیده... متاسفانه مردمو جو گرفتتشون و نمیدونن دارن تو چه باتلاقی فرو میرن.
آخرین اخبار