ادعای رژیم صهیونیستی: در پاسخ به شلیک بالون‌های آتش زا، حماس را بمباران کردیم

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد بخاطر شلیک بالون‌های آتش زا، اهداف متعلق به حماس را بمباران کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه مدعی شد ارتش اسرائیل چندین هدف نظامی متعلق به حماس در نوار غزه را در پاسخ به شلیک بالون‌های حامل مواد منفجره بمباران کرده است.

بر اساس ادعای وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، جنگنده‌های اسرائیلی، بالگرد‌های جنگی و تانک‌های این رژیم در ساعات اولیه صبح امروز پنجشنبه شماری از اهداف متعلق به حماس را هدف قرار دادند.

در این بیانیه ادعا شده است: «در طول این حمله، تأسیسات نیرو‌های دریایی حماس، تأسیسات زیرزمینی و پست‌های دیدبانی متعلق به حماس مورد حمله قرار گرفتند. این حمله در پاسخ به بالون‌های همراه مواد انفجاری و نیز بالون‌های آتش زا که از نوار غزه به خاک اسرائیل در هفته گذشته شلیک شده بود، به انجام رسید. اسرائیل حماس را مسئول تمامی اتفاقات در نوار غزه می‌داند.»

همچنین «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی صبح امروز پنجشنبه واردات سوخت به نوار غزه را در پی مشاوره‌های شبانه‌ای که انجام داده بود، ممنوع کرد.

هماهنگ کننده فعالیت‌های کابینه در سرزمین‌های اشغالی (COGAT) (که واحدی در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود) نیز در بیانیه‌ای مدعی شد: حماس باید عواقب خشونت‌هایی را که علیه شهروندان اسرائیلی مرتکب می‌شود، بپذیرد.

رژیم صهیونیستی مدعی است ده‌ها بالون‌های آتش زا در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه به مناطق جنوبی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

همچنین شایان ذکر است در سال ۲۰۱۸ و در میان درگیری‌های پراکنده‌ای که در طول مرز‌های غزه و رژیم صهیونیستی و در زمان اعتراضات موسوم به راهپیمایی بزرگ بازگشت به وقوع پیوست، رژیم صهیونیستی واردات سوخت به غزه را چندین بار به حال تعلیق درآورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار