رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: کمک‌های خیران مهابادی در ایام عید قربان به ۱۹ میلیارد ریال رسید.

حسین خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد با اعلام اینکه دست پر مهر خیران مهابادی دلگرمی نیازمندان در این روز‌های کرونایی شده است؛ در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: تاکنون ۱۹ میلیارد ریال نذورات مردمی در ایام عید قربان جمع آوری و بین نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد توزیع شده است.

این مقام مسئول با اشاره اینکه امسال ۲ پایگاه برای دریافت نذورات خیران راه اندازی شده بود، افزود: این میزان کمک‌های جمع آوری شده ۲ میلیارد ریال آن نقدی و مابقی آن به صورت اهدای گوشت بین نیازمندان توزیع شد.


بیشتر بخوانید


خضری با بیان اینکه گوشت‌های قربانی به صورت بسته بندی و با رعایت اصول بهداشتی تحویل مددجویان تحت پوشش قرار گرفت، اذعان کرد: این نهاد امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به جمع آوری و توزیع نذورات خیران شهرستان در بین نیازمندان کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد با اعلام اینکه کمک خیران امسال نسبت به پارسال ۶۰ درصد افزایش یافته است، یادآور شد: سال گذشته نیز با کمک خیران این شهرستان ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری و در بین نیازمندان مناطق شهری و روستایی توزیع شد.

کمیته امداد امام خمینی همچنین آمادگی خود را برای دریافت کمک خیران در روز عزاداری محرم و صفر نیز عنوان کرد و از شهروندان خواست کمک‌های نقدی خود را بامراجعه به بانک ملی واریز کنند.

در شهرستان مهاباد ۶ هزار و ۴۰۰ خانواده و بیش از ۶۰۰ کودک یتیم و بی سرپرست تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

انتهای پیام / س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.