مدیران ثبت نام پیش دبستانی ها را جدی بگیرند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق مسئله ثبت نام نو آموزان پیش دبستانی را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گردهمایی معاونین اداره کل با مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان؛ در اردوگاه الغدیر نهبندان، گفت: برقراری ارتباط مستمر با کف مدارس ضروری بوده و زمینه ساز ارتقاء شاخص های تعلیم و تربیت می شود.

او با اشاره به ارائه خدمات آموزشی و پرورشی آموزشگاه ها در سال تحصیلی جدید از طریق فضای مجازی و شبکه شاد، افزود: لازمه موفقیت و برقراری عدالت آموزشی در شبکه شاد حضور کلیه فرهنگیان و دانش آموزان در این شبکه است.

واقعی، در خصوص دانش آموزان محروم از اینترنت و گوشی هوشمند همراه نیز گفت: برای این که این دسته از دانش آموزان از نعمت آموزش محروم نشوند بسته های آموزشی و درسنامه های تهیه شده و بین دانش آموزان با هدایت راهبران آموزشی در کنار کلاس های حضور ی با رعایت فاصله های اجتماعی توزیع می شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر استفاده از نظرات دانش آموزان و اعضای شورای و مجلس دانش آموزی در طرح‌ها و برنامه‌های کلان آموزش و پرورش استان تاکید کرد و ادامه داد: مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق گزارش کمک های دانش آموزان و فرهنگیان در دهه امامت و ولایت را در اسرع وقت به اداره کل ارسال نمایند.

او از تشکیل شورای عالی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق خبر داد و ابراز داشت: تشکیل شورای عالی آموزش و پرورش شهرستان ها می تواند کمک بسزایی در برقراری عدالت آموزشی، اجتماعی و حل مشکلات نظام و تربیت و تعلیم و تربیت در استان باشد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.