امام جمعه خرمشهر گفت:ماه محرم امسال با شور و اشتیاق البته با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد‌.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان گفت: در آستانه ماه محرم هستیم، گرچه امسال متفاوت ترین محرم در طول تاریخ را خواهیم داشت.

او ادامه داد: پرچم محرم به زمین گذاشته نخواهد شد و با شور و اشتیاق البته با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد‌.

امام جمعه خرمشهر در ادامه سخنانش از متولیان تکایا و حسینیه ها خواست با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی و به عشق امام حسین (ع )تمام مجالس عزا را اجرا کنند .

حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه مجالس امام حسین (ع )باید نماد عقلانیت دینی باشد، این مسأله مهمی است و هرکدام از ما باید سفیر سلامت باشیم گفت: در مراسم ماه محرم باید از تراکم جمعیت پرهیز و فاصله گذاری رعایت و از ماسک استفاده شود.

او در ادامه تصریح کرد:مباهله روز تبیین جایگاه اهل بیت علیهم السلام در کنار رسول الله بود، و باید علما به صورت ویژه در این باره  سخنرانی کنند.

پیگیری مشکلات آب و فاضلاب

امام جمعه خرمشهر از تلاش های نماینده مجلس سید لفته احمد نژاد بابت نطق وی در مجلس و همچنین پیگیری مشکلات آب و فاضلاب تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام عادل پور به آغاز مانور لایروبی فاضلاب در خرمشهر اشاره کردو افزود: این به تنهایی برای رفع مشکلات فاضلاب خرمشهر کافی نیست و لازم است تمام مناطقی که با وضعیت فرسوده فاضلاب مواجه هستند اصلاح شوند‌.

ضعف مجریان طرح ها از نقدهای امام جمعه در این خطبه ها بود و خواستار بکارگیری مجریان قوی در خرمشهر شد.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: نمازجمعه ، ماه محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.