طبق رتبه بندی کشوری مربوط به پاسخگویی به تیکت‌های پرداخت تسهیلات کرونا خراسان جنوبی در رده برتر جدول پاسخگویی به تیکت‌های تسهیلات ویژه کسب و کار‌های به شدت آسیب دیده از کرونا قرار دارد.

غلامی مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، در خصوص عملکرد خراسان جنوبی در بررسی و پاسخگویی به تیکت‌های ثبت شده در سامانه کرونا گفت: با توجه به اهمیت موضوع پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های به شدت آسیب دیده ازکرونا از طریق سامانه کارا و همچنین بررسی وپاسخگویی و رفع مشکلات متقاضیان تسهیلات مذکور، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به رتبه بندی استان ها در پاسخگویی به تیکت‌های سامانه کارا کرد.

او افزود:طبق رتبه بندی کشوری مربوط به پاسخگویی به تیکت‌های پرداخت تسهیلات کرونا ،خراسان جنوبی در رده برتر جدول پاسخگویی به تیکت‌های تسهیلات ویژه کسب و کار‌های به شدت آسیب دیده از کرونا قرار دارد.


بیشتر بخوانید


غلامی بیان کرد:تا کنون ۲ هزار و ۱۷۳ تیکت در سامانه کرونا استان  ثبت شده، که از این تعداد، ۲ هزار و ۱۶۲ تیکت بررسی شده است.

 مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: بر اساس اعلام وزارت خانه ۹۹ درصد تیکت‌ها در خراسان جنوبی پاسخ صحیح را دریافت کردند.

او در خصوص پاسخگویی به پرونده‌های تسهیلات کرونا گفت: مطالعه و ارتباط موضوعی محتوا، تأیید اطلاعات و ارسال پرونده‌ها و معرفی به بانک‌های عامل در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.